تور مشهد، تور مشهد زمینی، تور مشهد هوایی
تور مشهد، تور مشهد هوایی، تور مشهد زمینی، تور مشهد با قطار
تور مشهد و تور مشهد هوایی و تور مشهد زمینی با قطار و رزرو هتل در مشهد و قیمت بلیط مشهد

 تور مشهد هتل بین المللی قصر طلایی

هتل بین المللی مجلل قصر طلایی ، دومین هتل از گروه هتلهای بین المللی قصر می باشد و بزرگترین هتل ایران و بزرگترین و مرتفع ترین ساختمان شهر مقدس مشهد می باشد که توسط بنیان گذار گروه هتلهای بین المللی قصر و پدر صنعت هتلداری ایران ، "مرحوم محمود سزاوار" و فرزند ایشان " امیر سزاوار " در سال 1387 پایه گذاری ، طراحی و عملیات اجرایی آن شروع گردید .هتل بین المللی مجلل قصر طلائی با بهره گیری از هنر معماری منحصربه فرد و توانایی و طراحی چشمگیر مرحوم سزاوار و با استفاده از تجربه بسیار ایشان در امر هتلداری در سطح بین المللی و بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی شده و اجرا شده و سرانجام با توکل به خداوند منان در روز عید سعید فطر در تاریخ 19/06/1389 افتتاح گردید 

این هتل به جهت داشتن فضای مطلوب، کیفیت برتر و رعایت استانداردهای بین المللی روز دنیا در قسمت های مختلف، عنوان تنها و برترین هتل در ایران عزیزمان را به خود اختصاص داده است. هتل بین المللی مجلل قصر طلایی با مساحتی بالغ بر پنج هزار متر مربع و بیست طبقه که دارای پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات می باشد، احداث گردیده و از بهترین سازه های معماری برخوردار می باشد. در طبقات مختف هتل، تنوع بسیاری در سیستم اتاق ها وجود داشته و همین امر انتخاب را برای مسافران آسان می نماید. اتاق های سینگل، دبل، سوئیت، کانکت، پرنسس روم، آپارتمان رویال و پرزیدنت در مدت اقامت عزیزان، خاطره ای وصف نشدنی را خلق می نماید و تصویر دل نواز حرم شمس الشموس حضرت رضا (ع) از پنجره های هتل از دید هیچ بیننده ای پوشیده نیست.

 

بخش هایی از قبیل بانک، صرافی، واحدهای تجاری، تشریفات، آژانس مسافرتی  سالن همایش و سمینار، سالن آمفی تئاتر، بیزینس سنتر، مجموعه های ورزشی، استخر و سونا، انفورماتیک، سالن زیبایی و تعداد 5 رستوران و کافی شاپ با تنوع بسیار و معماری چشم نواز آماده ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفیت به مهمانان می باشند. وجود سالن های سمینار همایش و آمفی تئاتر با پیشرفته ترین سیستم صوتی و تصویری در این هتل، بهترین انتخاب تجار و بازرگانان محترم جهت برگزاری مراسم و همایش های مجلل خواهد بود.

محیط آرام و فضایی دلپذیر در این قصر زیبا ، مصداق کتمان نشدنی این هتل بوده که برای مهمانان، زائرین بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ، تجار و ... خاطره ای فراموش نشدنی و ماندگار بر جای خواهد گذاشت.

 

نام هتل درجه هتل هوایی زمینی آدرس
قصر طلایی *5
صبحانه - استقبال
590.000 470.000 خ امام رضا

 

جهت رزرو تور و آگاهی از قیمتها تور مشهد در این هتل با همکاران ما تماس حاصل فرمائید.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال توسط تور مشهد